Tilmeldingskema for Service Managers i camping

Tilmelding

I skemaet kan du skrive, hvilken vagt du ønsker. Roskildejob vil forsøge efter bedste evne at honerere dit ønske; men vi forbeholder os retten til at rokere. Ved rokade får du så vidt muligt besked i god tid.

Vagtperiode


LørdagSøndag
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag










 
Morgenvagt
(0700-1500)


Hold 1
Hold 2
Hold 3
Hold 4
Hold 5
Hold 6
Hold 1
Hold 2
Aftenvagt
(1500-2300)

Hold 3
Hold 4
Hold 5
Hold 6
Hold 1
Hold 2
Hold 3
Hold 4

Nattevagt
(2300-0700)

Hold 5
Hold 6
Hold 1
Hold 2
Hold 3
Hold 4
Hold 5
Hold 6
 


Hold 1

Hold 2
Hold 3
Søndag 30.6 0645-1500
Mandag 1.7 2245-0700
Onsdag 3.7 1445-2300
Lørdag 6.7 0645-1500
Mandag 1.7 0645-1500
Tirsdag 2.7 2245-0700
Torsdag 4.7 1445-2300
Søndag 7.7 0645-1500
Lørdag 29.6 1445-2300
Tirsdag 2.7 0645-1500
Onsdag 3.7 2245-0700
Fredag 5.7 1445-2300



Tilmeld dig hold 1 -Tilmeld dig hold 2 -Tilmeld dig hold 3 -
Tilmeldte
TilmeldteTilmeldte



Hold 4

Hold 5
Hold 6



Tilmeld dig hold 4 -Tilmeld dig hold 5 -Tilmeld dig hold 6 -
TilmeldteTilmeldteTilmeldte



Vil du gerne have en udfordrende og alsidig opgave på dette års Roskilde Festival og samtidig gøre en forskel for andre gæster og frivillige? Så er opgaven som Service Manager på campingområdet måske noget for dig!

Service Manageren fungerer som nærmeste leder for de Supervisorer der står for driften af campingområderne og er derfor en vigtig brik i det samlede beredskab på Roskilde Festival. De frivillige i campingområdet fungerer som en service til publikum ved blandt andet at svare på spørgsmål, vise vej o. lign. Ligeledes står teamet for opretholdelse af sikkerheden i det campingområde, det har ansvaret for.

Det er vigtigt, at dit menneskesyn er positivt og fordomsfrit, således du møder alle med et åbent og imødekommende sind.

Opgaven som Service Manager
Din primære opgave vil være at samarbejde, hjælpe og vejlede de frivillige, der står for drift af campingområder og porte på festivalpladsen.

Der påhviler Service Manager et ansvar for den sikkerhedsmæssige drift samt at opretholde gældende sikkerhedsbestemmelser, hvorpå myndigheders godkendelse af Roskilde Festival er givet. Ligeledes skal Service Manager sikre, at akutte hændelser afhjælpes bedst muligt.

Service Manageren er i direkte radiokontakt med Divisions kontoret, som også er nærmeste sparring/leder, men har også mulighed for at rekvirere assistance via Beredskabskontoret (Politi, Brandvæsen, Security, Social Workers, Samaritter, Ambulance).

Du skal:
• Samarbejde, lede og vejlede Supervisor og frivillige
• Sikre optimalt samarbejde med de foreninger, der udfører opgaverne i dit område
• Sørge for deltagersikkerheden i dit område
• Sikre at alle har en god oplevelse som engageret ved Roskilde Festival
• Opdatering til nærmeste leder vedr. status på dit område
• Briefe/debriefe kollegaer og Supervisor om relevant information vedr. deres vagt
• Sikre at frivillige løser de opgaver, der er udstukket, således at området lever op til Roskilde Festivals regler, anvisninger og sikkerhedsbestemmelser

Din indsats skal afvikles i perioden d. 29. juni til d. 6. juli fordelt over 4-5 vagter af 8 timer. Udover denne indsats under selve festivalen, skal du også deltage i diverse møder og undervisning som en del af din rolle.

Vi forventer, at du:
• Deltager i møder og arrangementer, således du er i stand til at løfte din opgave.
• Kan håndtere situationer og konflikter selvstændigt ud fra givne instruktioner
• Er en teamplayer
• Er ansvarsfuld og kan bevare overblikket
• Er tålmodig og pligtopfyldende
• Er fleksibel og klar på at yde en ekstra indsats
• Deltager i evalueringssamtaler efter Roskilde Festival 2019

Kompensation:

Læs under information